Harry Potter

Jag måste ju skriva en liten recension om filmen. Den var inte bättre än förra filmen, men helt klart sevärd. Jag vill inte avslöja för mycket, men jag tycker nog inte att regissören har lyckats skildra när folk dör speciellt bra, varken i denna filmen eller i förra. Dessutom kändes denna film lite långsam ibland, och samtidigt ganska hafsig, man följde inte upp händelserna speciellt bra, och när det väl hände något spännande så tog scenen slut alldeles för fort.

Som sagt, det var långt ifrån en dålig film, men jag har ganska höga krav när det gäller Harry Potter, och kan nog säga att det här var en av de svagare filmerna i serien. Nu är det bara att vänta på nästa film, så man får se upplösningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0