Minnesceremonin

Har nu suttit och tittat på minnesceremonin över MJ, och jag tyckte nog att det var ganska fint, även om det ibland verkade lite oorganiserat. Det är många som klagar på kommentatorerna på tv4.se, men jag tycker nog att de gjorde ett bra jobb. Fredrik Strage är bland de kunnigaste människorna i Sverige när det gäller musik, och jag tyckte nog inte att han uttalade sig speciellt smaklöst utan istället väldigt bra. Utan kommentatorerna hade det nog kunnat bli lite tråkigt, speciellt i början, och för de som inte har så stor koll på MJ:s liv skulle det bli lite konstigt utan Fredriks hjälp.

Nu tänkte jag byta ämne och istället tipsa om en låt med ett band som heter Killers istället. "Mr Brightside" heter låten, och den måste vara bland det bästa jag hört på senare år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0